עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

for your car Better Faster

עמדת טעינה חכמה

קומפקטית 22KW
2350 כולל מע״מ
  • אפליקציה לשליטה מרחוק
  • כרטיס RFID לאבטחת טעינה
  • תזמון טעינה לשעות נבחרות
  • שליטה על עוצמת הטעינה
  • הגנת זליגה DC6MA מובנית
  • הגנת חוסר הארקה מובנית
  • מותאם להתקנה חיצונית ופנימית
  • אחריות 24 חודשים
  • מידות 120*200*300
  • משקל 5 ק"ג
  • כבל מובנה סוג 2 באורך 5 מטר

מטען נייד

חד פאזי עד 3.7KW-16A
1350 כולל מע״מ
  • אפשרות לכיוון עוצמת הטעינה 6, 8, 10, 13, 16. אמפר
  • אורך כבל 5 מטר חיבור לרכב סוג 2
  • מגיע עם תקע CEE כחול חד פאזי
  • בשימוש במתאם לשקע ישראלי יש
    חובה להגבלת הזרם עד 10A
  • אחריות 24 חודשים
  • מתאם לשקע ישראלי מתנה
  • עומד בתקנים הנדרשים בארץ ובעולם

כבל טעינה לעמדות ציבוריות

החל מ-
650 כולל מע״מ
  • אורך 5/8/10 מטר
  • מגיע עם תיק נשיאה
  • קל גמיש ונוח לשימוש
  • 16A תלת פאזי

עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף – EVMOVE

יש לכם בבית המשותף מספר שכנים עם רכבים חשמליים? אם כך, בוודאי אתם מדברים על הטיפול ברכב ועל ההטענה שלו. עד היום כולכם עשיתם שימוש רק בעמדות הטעינה הציבוריות שנמצאות ברחבי העיר? זה לא לגמרי נוח עבורכם? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת. למעשה, התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף זה הפתרון הטוב ביותר שתוכלו לחשוב עליו. זה לא במקרה שהיום אנחנו רואים בעוד ועוד בניינים משותפים עמדות טעינה כאלה. זה נוח ונגיש, אז למה שלא תיהנו מכל היתרונות האלה גם אתם? התקשרו עוד היום אל חברת EVMOVE, בחרו לכם את עמדת הטעינה המושלמת עבורכם ותראו שלא תתחרטו על ההשקעה.

למה לא כדאי לוותר על עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף?

הזמנה והתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף זה מסוג אותם הדברים שצריך לדבר עליהם עם השכנים. אתם צריכים להגיע להבנה עם כולם, שכן גם העלות מתחלקת בסופו של דבר בין כל השכנים. אומנם זה נכון שתהיה כאן השקעה ראשונית שתצטרכו לבצע, אך בפועל, מדובר על בחירה נהדרת. אי אפשר לתאר במילים את הנוחות של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף. במקום לנסוע לעמדות הטעינה השונות ולבזבז שם שעות ארוכות, תוכלו לבצע את ההטענה בלילה. כאשר הרכב עומד בחניה תהיה לכם אפשרות להטעין אותו תוך כדי, אז מה יכול להיות נוח מזה?

למה כדאי לפנות דווקא אל חברת EVMOVE?

עשיתם חיפוש קצר בנושא של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף? גיליתם שלא מעט חברות מציעות שירות בתחום הזה? אתם מתלבטים באיזו חברה לבחור ואיזו עמדת טעינה תתאים יותר לבניין המשותף שלכם? אם כך, כדאי שתדעו: חברת EVMOVE זו בחירה אולטימטיבית. לחברה הזאת יש הבנה מעמיקה ביותר בתחום הרכבים החשמליים וההטענה שלהם. זו חברה עם 30 שנות ניסיון ועם הרבה מאוד לקוחות מרוצים שחוזרים אליה פעם אחר פעם. רוצים ליהנות מעמדת טעינה מקצועית שתחזיק מעמד ותשמש אתכם בבטחה לאורך שנים? התקשרו למספר: 072-3902134, כי חבל שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר בתחום הטענת הרכבים החשמליים.

עמדת טעינה בבניין משותף

לאחרונה יוצא לכם לדבר עם השכנים שלכם על עמדת טעינה משותפת? יש עוד ועוד בעלי דירות בבניין שקנו רכבים חשמליים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה, האופציה של עמדת טעינה בבניין משותף זוכה בשנים האחרונות להצלחה של ממש. אפשר גם להבין מדוע, כי כך העלויות מתחלקות בין השכנים. בנוסף, השכנים יכולים לעשות תורנויות ביניהם ולכל אחד יהיו זמני טעינה אחרים לרכב. מדובר על פתרון מודרני, נגיש ונוח, אז למה לחשוב פעמיים? אתם מתלבטים מאיפה תוכלו להזמין עמדת טעינה כזאת? צרו קשר עם חברת EVMOVE ותראו שכאן תמצאו את הפתרון המושלם לבניין המשותף שלכם.

כל הסיבות שבגללן כדאי להתקין עמדת טעינה בבניין משותף

לא אחת, כאשר השכנים מתחילים לדבר על עמדת טעינה בבניין משותף, ישנן לא מעט דילמות. האם זה נוח? האם זה משתלם כלכלית? ואיך בכלל עושים את זה? האמת היא, שיש כמה סיבות טובות שבגללן לא כדאי לוותר על האופציה הזאת. ראשית, בניגוד לכל אפשרות אחרת, כאן מדובר על נוחות. אתם לא צריכים לנסוע עם הרכב החשמלי שלכם לעמדות טעינה במקומות שונים. מספיק שתחנו אותו בחניה הפרטית וכך תוכלו להטעין אותו בקלות. שנית, העלות של התקנת העמדה מתחלקת בין כל השכנים. לכן בסופו של דבר כל שכן משלם סכום סמלי בלבד ויכול ליהנות מהטעינה חופשית.

בחירת עמדת טעינה איכותית

הרעיון של עמדת טעינה בבניין משותף מוצא חן בעיניכם ואתם מתלבטים באיזו עמדת טעינה לבחור? האמת היא, שגם כאן הדילמה שלכם ברורה. יש היום אפשרויות שונות בתחום הזה ולכל אחת מהן יש גם עלות אחרת. מה שבטוח זה שאם אתם מזמינים לכם עמדת טעינה, היא חייבת להיות תקנית ובטיחותית לשימוש. לכן ברור מדוע כדאי שתדברו עם הנציגים של חברת EVMOVE, ויפה שעה אחת קודם. החברה זמינה עבור לקוחותיה במספר: 072-3902134 ומספקת שירות מקצועי ביותר לכל אורך הדרך. לכן, אפילו אם אתם לא לגמרי יודעים באיזו עמדת טעינה אתם מעוניינים, כאן יהיה לכם עם מי להתייעץ וממי לקבל שירות נהדר בתחום הזה.

התקנת עמדת טעינה בבית משותף 

לאחרונה עוד ועוד שכנים מכרו את המכוניות הישנות שלהם וקנו רכבים חשמליים? אתם מדברים על כך עם השכנים תמיד בחדר המדרגות? אם כך, טבעי שתחשבו: איך נכון יהיה להטעין את הרכבים החשמליים ומה באמת יכול להיות נוח יותר? האם בכל פעם כשאחד מהשכנים רוצה להטעין את הרכב הוא חייב לנסוע לעמדת טעינה ציבורית? האמת היא, שלא. היום, כאשר אפשר כבר להזמין שירותי התקנת עמדת טעינה בבית משותף, חבל יהיה לוותר על כך. אתם מתלבטים ממי תוכלו להזמין שירות כזה? רוצים לקבל תמורה מלאה עבור המחיר שתשלמו על עמדת הטעינה? דברו עם המומחים של חברת EVMOVE ותראו שתצאו מאוד מרוצים – מהשירות וגם מעמדת הטעינה.

איך מבצעים התקנת עמדת טעינה בבית משותף?

אם חשבתם לרגע שכדי לבצע התקנת עמדת טעינה בבית משותף אתם רק צריכים לקנות את המכשיר עצמו, דעו שזה לא כך. העניין הוא לא רק לבחור את עמדת הטעינה המתאימה ביותר לבניין שלכם. בפועל צריך גם לדעת איך מתקינים אותה. צריך לבחור את המקום הנוח והנגיש ביותר לכולם להתקנת העמדה. בנוסף, כמובן שצריך ידע מקצועי בתחום הזה כדי לבצע התקנה בטיחותית ונכונה. כל הסיבות האלה מבהירות נהדר מדוע התקנת עמדת טעינה בבית משותף זו לא משימה שאפשר לעשות לבד.

תנו למומחים לעזור לכם לכל אורך הדרך

אתם כבר יודעים, אחרי בירור מעמיק שעשיתם בתחום, איזו עמדת טעינה לרכבים החשמליים אתם רוצים להתקין בבניין המשותף שלכם? יש לכם דילמה לגבי הבחירה? כך או כך, אין ספק שמגיע לכם לקבל שירות נהדר שכולל ליווי והתקנה מקצועית של עמדת הטעינה. לכן כדאי שתכירו את המומחים של חברת EVMOVE, כי הם זמינים עבורכם בכל עת. החברה, שמביאה איתה לא פחות מ30 שנות ניסיון בתחום האנרגיה והחשמל, תיתן לכם שירות נהדר. בנוסף, אתם תראו שלא משנה איזה פתרון הטענה תזמינו מהחברה הזאת, כי הוא בכל מקרה יגיע עם כל התקנים הנדרשים. לכן, אם תוכלו גם אתם ליצור קשר עם נציגי החברה במספר: 072-3902134 ולהזמין את שירותיהם, למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו?

Scroll to Top